Din zona de ardere a grăsimilor


SUPERSERII (SUPERSETS)

Cap 1 Determinați zona dvs. Există o formulă relativ simplă pentru a vă ajuta să determinați unde va cădea zona de ardere a grăsimilor.

Mai întâi, găsiți rata maximă a inimii MHR. Pentru a face acest lucru, scădeați vârsta de la de ani dacă sunteți bărbat; scade vârsta de la de ani dacă ești femeie. Zona dvs. Există o varietate de monitoare de ritm cardiac disponibile - ceasuri sau brățări, curele de piept și chiar construite în bare de mâner ale unor mașini cardio.

Monitorii cu frecvență cardiacă vă pot ajuta să vedeți cu exactitate unde vă este ritmul cardiac și pe baza vârstei, înălțimii și greutății dvs. Prin utilizarea unui monitor de ritm cardiac, veți obține o idee mai exactă despre locul în care este zona dvs.

Adevărul în mit

Acest lucru se datorează faptului că monitorul ritmului cardiac va calcula ritmul cardiac în timp ce vă exerciți și apoi vă va folosi informațiile despre ritmul cardiac pentru a vă calcula zona de ardere a grăsimilor. Mulți oameni care folosesc un monitor de ritm cardiac pentru prima dată realizează că este posibil ca ei să nu fi lucrat la fel de tare cum credeau ei.

Acordați o atenție deosebită și provocați-vă în siguranță. Monitorii cu ritm cardiac care utilizează o curea de piept sunt puțin mai exacți decât brățările sau ceasurile. Testul VO2 max volumul pe timp, oxigen și maxim va înregistra cu exactitate capacitatea organismului de a transporta și de a folosi oxigen în timpul exercițiilor fizice.

Acest test cere participantului să meargă pe o banda de alergat sau să folosească o bicicletă și să respire într-o mască de față care măsoară oxigenul și nivelurile de dioxid de carbon pe măsura creșterii frecvenței cardiace. Aceste informații pot fi apoi utilizate pentru a determina la ce nivel al ritmului cardiac ardeți cele mai multe grăsimi și calorii din zona dvs.

Testul VO2 Max este considerat una dintre cele mai exacte și mai fiabile metode de testare pentru fitness cardiovascular [6].

fianța nu va pierde în greutate top zece ceaiuri de pierdere în greutate

Puteți lua un test VO2 max la o sală de gimnastică, la unele laboratoare și la cabinetele medicilor particulari. Acesta este cel mai puțin tehnic dintre toate modurile de a vă determina zona de ardere a grăsimilor.

Don't treat your body as a black-box. Take control of your health and start now!

Testul de conversație necesită să vorbiți în timpul exercițiilor fizice și în funcție de cât de vânt sunteți, puteți determina dacă trebuie să măriți sau să micșorați intensitatea antrenamentului dvs. Dacă poți să vorbești cu ușurință, atunci nu lucrezi prea mult.

o modalitate de a pierde grăsimea buricului pierde greutatea peste 50 de ani și dincolo de

Ar trebui să puteți din zona de ardere a grăsimilor o scurtă propoziție fără probleme. Cap 2 Aplicarea zonei dvs. Alegerea unei combinații de exerciții cardio moderate și de intensitate ridicată va aduce cele mai bune rezultate.

reteta supa varza pentru slabit pierdere în greutate dr fresno ca

Acest lucru va fi valabil mai ales dacă obiectivul dvs. Activitățile pot include: jogging mai lent, ciclism sau înot. Cu toate acestea, aceasta va fi diferită pentru toată lumea.

  1. Numar total de calorii Un antrenament intens conduce la arderea mai multor calorii.
  2. Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor - eduCum
  3. Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor: 7 pași (cu fotografie) - Sfaturi -
  4. Determinarea zonei de ardere a grăsimilor | Sfaturi | June
  5. Avertizări Zona de ardere a grăsimilor este definită ca nivelul de mișcare la care corpul tău arde în principal grăsimi pentru energie.

De asemenea, alegeți unele activități cardio care se încadrează într-o gamă de intensitate ridicată. Deși acest lucru scade din zona dvs.

Related Content

De asemenea, intenționați să atingeți minimum de minute de activitate cardio intensă moderată în fiecare săptămână. Este importantă încorporarea rezistenței sau a formării de rezistență în programul săptămânal de exerciții fizice.

Acesta ajută la construirea și tonul muscular în plus față de creșterea metabolismului dvs. Este crucial să păstrați și să câștigați mușchii în timp ce pierdeți masa de grăsime. Includeți formarea de forță cel puțin două zile pe săptămână timp de cel puțin 20 de minute.

  • Zona de ardere a grăsimilor - Antrenament cardiovascular
  • Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie.
  • Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio - Sănătate -
  • Nivelul de efort este corelat cu pulsul cardiac.
  • Pierderea în greutate periaj uscat

Dacă sunteți interesat de zona dvs. Ele vă pot ajuta să găsiți zona de ardere a grăsimilor și să vă ajutați să creați un antrenament adecvat care să utilizeze aceste informații. Discutați cu antrenorul sau antrenorul despre obiectivele dvs.

Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort.

Este o pierdere în greutate? Creșterea masei din zona de ardere a grăsimilor Acest lucru îi va ajuta să-și adapteze programul pentru a vă satisface nevoile. De asemenea, întrebați cum puteți utiliza zona dvs.