Cum să vă slăbiți spatele. Exerciții de reducere a spatelui - cum să slăbiți spatele


Îndreptați-vă spatele: cum să vă mențineți postura și să nu slăbiți - Luxații

Exerciții de reducere a spatelui - cum să slăbiți spatele Desigur, nu poți pierde doar în greutate pe spate, dar poți concentra exerciții de întindere și tonifiere pe acea zonă musculară. Vă vom învăța cele mai bune exerciții pentru a reduce spatele. Cum să vă slăbiți spatele Realitatea dură despre pierderea în greutate este că nu poți să încercuiești doar o parte specifică a corpului și grăsimea se topește.

🍀 Metoda japoenza prin care slabesti si iti indrepti spatele - Eu stiu TV

Faceți antrenament cum să pierzi 5 bărbați grasimi corporale întregul corp pentru a arde cu adevărat grăsimea și veți vedea rezultate peste tot. Ce puteți face este concentrare exerciții de întindere și tonifiere într-o zonă musculară și izolarea zonei problematice și definirea cu adevărat a acelor mușchi - care, atunci când sunt combinate cu cardio alergare, eliptice, orice îți place, dar rămâi cu ea îți vor oferi rezultatele dorite.

Spatele tău este probabil ultima parte a corpului la care se gândesc majoritatea femeilor ".

cum să vă slăbiți spatele

Întărirea mușchilor spatelui este incredibil de importantă - și nu doar din motive cosmetice. Lucrați și acești mușchi îmbunătățește postura. Pull-Ups Care este principalul exercițiu dacă doriți să vă reduceți spatele? Pull-up-uri: Spatele tău este alcătuit din mușchi diferiți, iar un pull-up este un exercițiu care le tonifică și le sculptează pe toate, spune Stokes.

Nájdite si knihu, ktorá presne zodpovedá tomu, čo hľadáte, a objavte nové, ktoré vás zaujímajú. Hľadať Služba Vyhľadávanie kníh funguje rovnako ako vyhľadávanie na internete. Vyskúšajte si vyhľadávanie prostredníctvom služby Google — Vyhľadávanie kníh alebo služby Google.

Dar sunt dificile, așa că oamenii caută să scape de ei. Dacă puteți face un pull-up normal - apucați bara cu palmele îndreptate spre exterior - ar fi ideal.

  1. Trebuie sa slabesc pentru a scapa de durerile de spate?
  2. Sănătate de sănătate pierdere în greutate
  3. Trebuie sa slabesc pentru a scapa de durerile de spate?
  4. Google – Vyhľadávanie kníh
  5. Durerile de spate - ce pot indica ele si cand sa mergi la medic de Roxana Nitescu Luni, 10 Octombrieora Coloana omului este alcatuita din 33 de vertebre, intre care se afla discuri intervertebrale ce atenueaza forta impacturilor absorb socurile.

O bărbiere, în care palmele sunt orientate spre interior, este o opțiune mai simplă și îți va munci puțin spatele, dar ceea ce va funcționa cel mai mult este bicepsul tău, așa că bărbierile sunt a doua ta opțiune. Coborâți corpul încet într-o mișcare controlată. Dar este un instrument excelent pentru a face pull-up-uri dacă nu o puteți face singur.

Acest videoclip vă va învăța cum să utilizați unul dintre aceste aparate sau puteți întreba pe cineva de la sala de sport cum să utilizați corect unul dintre aceste aparate.

  • Cum să slăbești cu răni la spate - Scădere în greutate mustang
  • Exerciții de reducere a spatelui - cum să slăbiți spatele

Coarda cu gantere Rând de gantere: Așezați un genunchi pe bancă, scaun sau masă cu o greutate redusă kilograme în mâna opusă, înclinându-vă ușor înainte cu spatele drept. Trageți brațul înapoi într-o mișcare de rând, cum să vă slăbiți spatele partea superioară a spatelui și cu coatele perindu-vă partea laterală a corpului în timp ce se mișcă.

Exerciții de reducere a spatelui - cum să slăbiți spatele

Faceți 12 repetări și apoi schimbați brațele. Renegade Row Rând renegat: Treceți într-o poziție de scândură, cu brațele întinse direct sub umeri, strângând fesele și trăgându-vă abdomenele spre coloana vertebrală.

Țineți greutăți de kilograme în fiecare mână. Începând cu un braț la un moment dat, trăgând câte un braț la rând, într-o mișcare de rând, folosind partea superioară a spatelui și deltările.

cum să vă slăbiți spatele

Exercițiu TYI TYI: întindeți-vă pe burtă pe podea sau echilibrați pe o minge de fizioterapie, ținând gantere de 3 kilograme în fiecare mână. Folosește-ți spatele pentru a ridica puțin pieptul. Apoi mutați brațele în sus în poziția T, apoi eliberați și deplasați-vă în poziția Y, eliberați și apoi deplasați-vă în poziția I, cu brațele întinse și atingându-vă deasupra capului.

Acesta este un exercițiu excelent pentru deltele din spate, care sunt mușchi importanți pentru postură.

Majoritatea oamenilor sunt foarte slabi în această zonă, așa că folosiți greutăți foarte ușoare pentru acest exercițiu. Push-Ups Push-up-uri: această mișcare de bază funcționează în primul rând pe piept, dar poate fi un exercițiu excelent pentru a vă lăsa și spatele.

  • Cum să vă slăbiți spatele cu aceste 4 exerciții cu gantere acasă Nueva Mujer
  • 7 trucuri pentru a scapa de colaceii de pe spate, fara exercitii - deagle.ro

Intră într-o poziție standard cum să vă slăbiți spatele împingere cu mâinile pe podea, mai largi decât umerii. Deci, coborâți încet și concentrați-vă asupra acelei mișcări. Stai jos 3 secunde și apoi ridică-te din nou, contractându-ți pieptul. Salt frânghie Coarda de sărituri: Coarda de sărituri te poate face să simți că lucrezi doar pe umeri, spune Stokes, dar umerii tăi se conectează la spate, astfel încât și mușchii de la spate sunt lucrați.

cum să vă slăbiți spatele

Este, de asemenea, un exercițiu cardio excelent, care va arde grăsimile în tot corpul. Bicicleta High End Ciclul corpului superior: Știți ciclul corpului superior care este gol tot timpul în sala de sport?

cum să vă slăbiți spatele

Încercați să-l utilizați în sens invers pentru a vă spăla mai tare și a vă lăsa mai repede. Mașină de vâslit Mașină de canotat: există un motiv pentru care canotajul este popular în zilele noastre - este un exercițiu excelent pentru spatele tău.

Cum să vă slăbiți spatele cu aceste 4 exerciții cu gantere acasă

Ceea ce are un sens perfect, deoarece mișcarea de bază a canotajului funcționează perfect pe spate. Urcați pe un aparat de canotaj la sala de sport sau încercați o cursă de canotaj ca cele de la CityRow.

cum să vă slăbiți spatele

Plyometrics și Cardio Amplificați-vă exercițiul, recomandă Stokes, făcând o mișcare pliometrică după fiecare exercițiu pentru a utiliza mușchiul într-un mod mai dinamic. Ceva de genul cardio pentru spatele tău.

Îndreptați-vă spatele: cum să vă mențineți postura și să nu slăbiți

După ce ați terminat de făcut un set de oricare dintre exercițiile de mai sus, aruncați mingea medicamentoasă timp de 30 de secunde: ridicați o minge medicamentoasă de 10 kilograme deasupra capului, întindeți spatele și mușchii laterali, apoi aruncați-o cât de tare puteți.

Îți vei folosi mușchii spatelui și vei crește ritmul cardiac în același timp - care este cel mai bun reductor de spate posibil. Faceți 3 grupe din aceste exerciții de ori pe săptămână. Sau selectați două sau trei dintre preferatele dvs. Cu un spate sexy, tonifiat și o postură mai bună, toată lumea vă va observa stând puțin mai sus când intrați în cameră.