Condiție care împiedică pierderea în greutate


Pagina principala Dieta ketogenică: 8 greșeli care vă împiedică pierderea în greutate Dieta ketogenică este o dietă extrem de scăzută în carbohidrați și bogată în grăsimi, care pare să se bucure de un succes din ce în ce mai mare. Studiile au arătat că dieta ketogenică contribuie la pierderea în greutate, scade pofta de mâncare și scade colesterolul sursă, sursă. Dar adoptarea unei diete ketogene durează ceva timp pentru a se adapta.

De asemenea, vom încerca să evităm erorile inutile și, bineînțeles, să economisim timp. Dieta ta ketogenică nu funcționează? În acest articol, veți învăța cum să evitați greșelile obișnuite pentru a reuși în cele din urmă să slăbiți în urma dietei ketogene.

Opinia expertului: 5 greşeli, care împiedică pierderea în greutate - Om Activ

Conținutul articolului Greșeala nr. Cetoza este starea metabolică în care organismul își obține energia din grăsimi în loc de carbohidrați. Pentru a atinge și menține cetoza, vizați maximum g de carbohidrați pe zi sursă. Unii oameni nu au suficientă grijă de aportul lor de carbohidrați.

ciorba de slabit

Drept urmare, nu ating niciodată cetoza și pierderea în greutate este încetinită. Dacă doriți să maximizați pierderea în greutate pe o dietă ketogenică, trebuie să reduceți aportul de carbohidrați la un minim absolut. Pentru a calcula carbohidrații neti, scădeți cantitatea de fibre din cantitatea totală de carbohidrați consumată la fiecare masă. Consumul de alimente bogate în fibre este, prin urmare, o modalitate bună de a vă limita aportul de carbohidrați și de a beneficia condiție care împiedică pierderea în greutate nutrienți esențiali, cum ar fi vitaminele și mineralele.

Greșeala nr. 1: Mănânci prea mulți carbohidrați

Faceți aceste greșeli evitabile care încetinesc pierderea în greutate? Greșeala 2: aportul dvs. Acest lucru este problematic deoarece duce la ieșirea din cetoză și, prin urmare, încetinește progresul. O dietă ketogenică normală necesită un aport moderat de proteine. Este deosebit de important să se țină cont de acest lucru atunci când se ia o dietă vegetariană sau vegană. Greșeala nr. Mulți oameni subestimează dificultatea. Ei se așteaptă să intre în cetoză din simpla înfometare a carbohidraților cu o singură masă.

Dar lucrurile nu merg atât de repede. Mulți oameni cred că au atins cetoza și au o mare frustrare atunci când nu obțin rezultatele dorite. O modalitate ușoară de a evita această dezamăgire este de a determina dacă ați atins o stare de cetoză. Puteți face acest lucru măsurând nivelul cetonelor din respirație, urină sau sânge.

Cetonele sunt un produs secundar metabolic al degradării acizilor grași. Sunt un semn că corpul a intrat în cetoză.

  • Pierdere in greutate - secțiunea 2
  • Astăzi, expertul rubricii Low Fat, Artiom Tcaciov, le va explica celor, care totuşi trebuie să slăbeascăde ce nu pot obţine efectul scontat.
  • Christina phillips pierdere în greutate
  • Bariere fizice și medicale care împiedică pierderea în greutate
  • Dieta ketogenică 8 greșeli care vă împiedică pierderea în greutate
  • Sfaturi pentru a ajuta la pierderea greutății
  • Opinia expertului: 5 greşeli, care împiedică pierderea în greutate - Om Activ

Citiți acest articol pentru a afla cum măsurarea cetonelor din sânge. Dacă nu ați introdus cetoză, luați în considerare revizuirea aportului de carbohidrați a se vedea eroarea nr. În acest caz, limitați carbohidrații neti pe zi la maximum g condiție care împiedică pierderea în greutate vedeți care sunt rezultatele. De asemenea, puteți adăuga câteva linguri de ulei TCM la mese pentru a stimula absorbția grăsimilor și a accelera procesul de cetoză.

În cazul în prezinți o pierdere în greutate inexplicabilă, ritm cardiac accelerat și transpirații neobișnuite, sau alte simptome asociate, trebuie să-ți faci urgent programare la medicul de familie, mai ales dacă ai simptome severe.

Greșeala 4: Nu vă îngrașați suficient Marea majoritate a oamenilor își ia caloriile din alimente bogate în carbohidrați, în special zaharuri și produse din cereale. Dacă decideți să urmați o dietă ketogenică, ar trebui să înlocuiți aceste alimente cu produse bogate în grăsimi.

burta de animație de ardere a grăsimilor

Unii oameni cred totuși că trebuie să taie nu numai carbohidrații, ci și grăsimile. Aceasta este o mare greșeală, deoarece în contextul unei diete ketogenice, aportul insuficient de grăsimi poate împiedica pierderea în greutate. În mod surprinzător, mulți oameni încă se tem de grăsime.

La urma urmei, am auzit toată viața că grăsimea este inamicul 1. Dar o dietă ketogenică este o dietă bogată în grăsimi! Deci nu te poți descurca fără grăsime. Vrei un exemplu de meniu de slăbit, însoțit de rețete și de lista de cumpărături? Faceți clic aici și vi-l trimit gratuit. Greșeala 5: consumi grăsimile rele Creșterea aportului de grăsimi nu este suficientă: pentru a rămâne în cetoză, trebuie să mănânci și grăsimile potrivite.

Mai presus de toate, evitați uleiurile vegetale. Uleiurile vegetale sunt în general bogate în omega-6, care favorizează inflamația. Dacă urmați o dietă ketogenică, ar trebui să consumați în principal grăsimi saturate ghee, ulei de cocosgrăsimi monoinsaturate avocado, ulei de măsline extravirgin și grăsimi polinesaturate pește gras, ouă.

Greșeala 6: aportul dvs. După câteva zile, o scădere drastică a aportului de calorii duce la o încetinire a metabolismului sursă. Dacă corpul primește mult mai puține calorii decât cheltuiește, ajunge în modul de înfometare.

  1. 8 combinatii alimentare care contribuie la pierderea in greutate
  2. Studiu de caz privind pierderea în greutate Formular de căutare
  3. Pierderea în greutate provoacă vergeturi
  4. 5 Gânduri Toxice Care împiedică Pierderea în Greutate | Nutriție
  5. Slimming traduceți în urdu
  6. Managementul greutatii: uitati de dieta si mancati in mod regulat Studiu de caz privind pierderea în greutate, 8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate Acasă Pierderea în greutate atrage după sine un creier mai puternic şi o gândire mai sănătoasă pentru cei mici Notele mai bune pentru şcolari ar putea să se afle chiar pe terenul de joacă.
  7. Pamela pierdere în greutate ballantină
  8. Pierderea reală în greutate și wellness atlanta

Scopul este de a economisi energie depozitele de grăsime corporală. Poate împiedica pierderea în greutate. De asemenea, pentru cei care nu pot slăbi, numărarea caloriilor poate fi de ajutor. Folosiți calculatorul IMC din acest articol pentru a afla cheltuielile zilnice de energie.

Valentin Vasile, specialist în nutriție pentru pierderea în greutate, interviul zilei

Greșeala 7: dormi prea puțin Lipsa somnului poate afecta greutatea. Poate chiar să stea în calea pierderii în greutate pe o dietă ketogenică. Adesea tot ceea ce ne gândim este dieta și activitatea fizică.

Fresh articles

Dar numărul de ore de somn pe noapte este un factor important care nu trebuie trecut cu vederea. Studiile arată că a nu dormi suficient crește nivelul de grelină sursă. Doriți să slăbiți cu dieta ketogenică? În acest caz, încercați să dormiți cel puțin ore pe noapte pentru a accelera procesul de slăbire și a fi mai puțin înfometați în timpul zilei. Greșeala 8: Renunți prea repede Glucidele sunt principala sursă de energie a organismului.

Atâta timp cât are carbohidrați, organismul nu arde grăsimi. Acest lucru se întâmplă numai atunci când reduceți drastic aportul de carbohidrați. În acest moment, corpul se îndreaptă către o altă sursă de energie: cetone. Înseamnă doar că organismul își obține energia din acizi grași cetone în loc de carbohidrați glicogen din ficat și glucoză din sânge. Dar organismul poate dura câteva zile până la o săptămână sau mai mult pentru a se obișnui cu descompunerea grăsimilor în loc de carbohidrați.

cum să pierdeți greutatea la 61

Dacă aceste efecte continuă câteva zile, este posibil să simțiți că această dietă nu este pentru dvs. Dar pentru majoritatea oamenilor, acest proces de tranziție durează doar zile. Acesta este motivul pentru care trebuie să aveți răbdare la început și să vă țineți cât mai strict de dieta ketogenică.