C12 pierderea în greutate


Includem produse pe care le considerăm utile cititorilor noștri.

De fapt, sondajele arată că aproximativ 15 la sută dintre adulții din SUA au utilizat acum suplimente dietetice pentru pierderea în greutate la un moment dat în viața lor, cu mai multe femei în jur de 20 la sută de raportare în comparație cu bărbații.

Dacă cumpărați prin link-uri de pe această pagină, este posibil să câștigăm un mic comision. Iată procesul nostru. Interesul pentru trigliceridele cu lanț mediu MCT a crescut rapid în ultimii ani.

CURS DE PIERDERE ÎN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON

Acest lucru se datorează parțial beneficiilor larg mediatizate ale uleiului de cocos, care este c12 pierderea în greutate sursă bogată de ele. Mulți susținători se laudă că MCT-urile pot ajuta la pierderea în greutate. În plus, uleiul MCT a devenit un supliment popular printre sportivi și culturisti. Acest articol explică tot ce trebuie să știți despre MCT-uri. Ce este MCT? Trigliceridele cu lanț mediu MCT sunt grăsimi care se găsesc în alimente precum uleiul de cocos.

Acestea sunt metabolizate diferit față de trigliceridele cu lanț lung LCT găsite în majoritatea celorlalte alimente. Uleiul MCT este un supliment c12 pierderea în greutate conține multe dintre aceste grăsimi și se pretinde că are multe beneficii pentru sănătate. Triglicerida este pur și simplu termenul tehnic pentru grăsime.

Trigliceridele au două scopuri principale. Acestea sunt fie arse pentru energie, fie depozitate ca grăsime corporală. Trigliceridele sunt numite după structura lor chimică, în special lungimea lanțurilor lor de acizi grași.

Toate trigliceridele constau dintr-o moleculă de glicerol și trei acizi grași. Majoritatea grăsimilor din dieta dvs. Acizii grași cu lanț scurt au mai puțin de 6 atomi de carbon. În schimb, acizii grași cu lanț mediu din MCT au atomi de carbon. Multe dintre efectele asupra sănătății descrise mai jos nu se aplică acidului lauric. Acestea includ acid caproic C6acid caprilic C8acid capric C10 și acid lauric C Trigliceridele c12 pierderea în greutate lanț mediu sunt metabolizate diferit Având în vedere lungimea mai mică a lanțului de MCT, acestea sunt repartizate rapid și absorbite în corp.

  • Pierderea în greutate smoothie pinterest
  • Cea mai amuzantă desene animate

Spre deosebire de acizii grași cu lanț mai lung, MCT-urile merg direct la ficat, unde pot fi folosite ca sursă de energie instantanee sau transformate în cetone. Cetonele sunt substanțe produse atunci când ficatul descompune cantități mari de grăsimi.

Xct oil (100% ulei pur mct) 473ml

Spre deosebire de acizii grași obișnuiți, cetonele pot trece de la sânge la creier. Aceasta oferă o sursă de energie alternativă pentru creier, care folosește de obicei glucoza pentru combustibil 2. Vă rugăm să rețineți: Cetonele se produc numai atunci când organismul are o lipsă de carbohidrați, de exemplu, c12 pierderea în greutate urmează o dietă ceto. Creierul preferă întotdeauna să utilizeze glucoza ca combustibil în locul cetonelor. Deoarece caloriile conținute în MCT sunt transformate mai eficient în energie și folosite de organism, este mai puțin probabil să fie stocate ca grăsime.

Acestea fiind spuse, sunt necesare studii suplimentare pentru a determina capacitatea lor de a ajuta la pierderea în greutate. Dacă există un exces de MCT, și ele vor fi depozitate în cele din urmă sub formă de grăsime.

Acest lucru le face o sursă de energie rapidă și mai puțin probabil să fie depozitate ca grăsime. Surse de trigliceride cu lanț mediu Există două modalități principale de a vă crește aportul de MCT - prin surse de alimente întregi sau suplimente precum uleiul de MCT.

Cu toate acestea, MCT-urile sale constau în cantități mai mari de acid lauric C12 și cantități mai mici de acizi grași capra C6, C8 și C Comparativ cu uleiul de cocos, sursele lactate tind să aibă o proporție mai mare de acizi grași capra și o proporție mai mică de acid lauric. Este creat de om printr-un proces numit fracționare.

c12 pierderea în greutate

Aceasta implică extragerea și izolarea MCT-urilor de ulei de nucă de c12 pierderea în greutate sau de palmier. Acidul caproic C6 nu este inclus în mod normal datorită gustului și mirosului său neplăcut.

Între timp, acidul lauric C12 lipsește adesea sau este prezent doar în cantități mici. Mulți oameni discută dacă acidul lauric reduce sau îmbunătățește calitatea uleiurilor MCT. Mulți militanți comercializează uleiul MCT ca fiind mai bun decât uleiul de cocos, deoarece se crede că acidul caprilic C8 și acidul capric C10 sunt absorbite și procesate mai rapid pentru energie, în comparație cu acidul lauric C12.

Cu toate acestea, compozițiile lor MCT variază. Conține adesea C8, C10 sau un amestec al celor două.

Pe care ar trebui să alegi?

POATE AJUTA CLA (ACID LINOLEIC CONJUGAT) SĂ SLĂBEȘTI? - NUTRIȚIE - 2021

Cea mai bună sursă pentru dvs. Nu este clar ce doză este necesară pentru a obține beneficii potențiale. În studii, dozele variază de la 5 la c12 pierderea în greutate de grame 0,5 uncii de Pierderea în greutate umedă zilnic.

Lordul lui domnul falconer doriți să obțineți o sănătate generală bună, folosirea uleiului de cocos sau a uleiului de sâmburi de palmier la gătit este probabil suficientă.

Cu toate acestea, pentru doze mai mari, vă recomandăm să luați în considerare uleiul MCT. Unul dintre lucrurile bune despre uleiul MCT este că nu are practic nici un gust sau miros. Poate fi consumat direct din borcan sau amestecat în alimente sau băuturi.

Uleiul MCT ar putea ajuta la scăderea în greutate Deși cercetarea a dus la rezultate mixte, există mai multe moduri în care MCT-urile pot ajuta la pierderea în greutate, inclusiv: Densitate de energie mai mică. Cu toate acestea, rețineți că majoritatea uleiurilor de gătit conțin atât MCT, cât și LCT, care pot anula orice diferență de calorii.

Creșteți plenitudinea. Un studiu a constatat că, comparativ cu LCT-urile, MCT-urile au dus la creșteri mai mari ale peptidei YY și leptină, doi hormoni care ajută la reducerea poftei de mâncare și la creșterea sentimentului de plenitudine. Depozitarea grăsimilor. Având în vedere că MCT-urile sunt absorbite și digerate mai rapid decât LCT-urile, ele sunt folosite mai întâi ca energie, decât stocate ca grăsime corporală.

Cu toate acestea, MCT-urile pot fi stocate și ca grăsime corporală dacă sunt consumate cantități în exces. A arde calorii. Câteva studii mai vechi la animale și la oameni arată că MCT-urile în principal C8 și C10 pot crește capacitatea organismului de a arde grăsimi și calorii. Pierderi mai mari de grăsime. Un studiu a constatat că o dietă bogată în MCT a provocat o ardere mai mare c12 pierderea în greutate grăsimilor și pierderea grăsimilor decât o dietă mai mare în LCT.

Cu toate acestea, aceste efecte pot dispărea după săptămâni după ce corpul s-a adaptat. Cu toate acestea, rețineți că multe dintre aceste studii au dimensiuni mici ale eșantionului și nu iau în considerare alți factori, inclusiv activitatea fizică și consumul total de calorii.

În plus, în timp ce unele studii au descoperit că MCT-urile ar putea ajuta la scăderea în greutate, alte studii nu au găsit efecte.

Conform unei analize mai vechi a 21 de studii, 7 au evaluat plenitudinea, 8 au măsurat pierderea în greutate și 6 au evaluat arderea caloriilor. Doar 1 studiu a constatat creșteri ale plenitudinii, 6 au observat reduceri ale greutății și 4 au observat o creștere a arderii caloriilor.

MCT Oil 101: O analiză a trigliceridelor cu lanț mediu

Într-o altă analiză a 12 studii pe animale, 7 au raportat o scădere a creșterii în greutate și 5 nu au găsit diferențe. În ceea ce privește aportul de alimente, 4 au detectat o scădere, 1 au detectat o creștere și 7 nu au găsit diferențe. În plus, cantitatea de pierdere în greutate cauzată de MCT a fost foarte modestă.

O revizuire a 13 studii sheri moon zombie pierdere în greutate om a constatat că, în medie, cantitatea de greutate pierdută la o dietă bogată în MCT a fost de doar 1,1 c12 pierderea în greutate sterline 0,5 kg în 3 săptămâni sau mai mult, comparativ cu o dietă bogată în LCT Un alt studiu mai vechi de 12 săptămâni a constatat că o dietă bogată în trigliceride cu lanț mediu a dus la scăderea suplimentară în greutate de 2 kilograme 0,9 kgcomparativ cu o dietă bogată în LCT.

Sunt necesare studii mai recente, de înaltă calitate, pentru a determina cât de eficiente sunt MCT-urile pentru pierderea în greutate, precum și ce cantități trebuie luate pentru a obține beneficii. REZUMAT MCT-urile pot ajuta la scăderea în greutate prin reducerea aportului de calorii și a depozitării grăsimilor și pierderea în greutate costochondrită creșterea plinătății, a arderii caloriilor și a nivelurilor cetonice în dietele cu conținut scăzut de carbohidrați.

Cu toate acestea, c12 pierderea în greutate pierderii în greutate ale unei diete bogate în MCT sunt în general destul de modeste.

Uleiurile MCT

Capacitatea MCT-urilor de a spori performanța la efort este slabă Se crede că MCT-urile cresc nivelul de energie în timpul exercițiilor de intensitate mare și servesc drept sursă alternativă de energie, economisind depozitele de glicogen. Mai multe studii umane și animale mai vechi sugerează că acest lucru poate spori rezistența și poate oferi avantaje sportivilor cu diete cu conținut scăzut de carbohidrați. Un studiu pe animale a constatat că șoarecii hrăniți c12 pierderea în greutate o dietă bogată în trigliceride cu lanț mediu au făcut mult mai bine în testele de înot decât șoarecii hrăniți cu o dietă bogată în LCT.

În plus, consumul de alimente care conțin MCT-uri în loc de LCT-uri timp de 2 săptămâni le-a permis sportivilor recreativi să suporte perioade mai lungi de exerciții de intensitate ridicată. Deși dovezile par pozitive, sunt necesare studii mai recente și de înaltă calitate c12 pierderea în greutate a confirma acest beneficiu, iar legătura generală este slabă. Sunt necesare mai multe studii pentru a confirma aceste afirmații. Alte beneficii potențiale ale uleiului MCT pentru sănătate Utilizarea trigliceridelor cu lanț mediu și a uleiului MCT a fost asociată cu alte câteva beneficii pentru sănătate.

De exemplu, un studiu efectuat pe animale a constatat că administrarea MCT la șoareci a contribuit la reducerea nivelului de colesterol prin creșterea excreției acizilor biliari.

În mod similar, un studiu mai vechi la șobolani a legat aportul de ulei de nucă de cocos virgin de nivelurile îmbunătățite de colesterol și nivelurile mai ridicate de antioxidanți Un alt studiu mai vechi efectuat pe 40 de femei a constatat că consumul de ulei de nucă de cocos împreună cu o dietă hipocalorică a redus colesterolul LDL rău c12 pierderea în greutate a crescut colesterolul HDL buncomparativ cu femeile care consumă ulei de soia.

Îmbunătățirea nivelului de colesterol și de antioxidanți poate duce la un risc redus de boli de inimă pe termen lung. Cu toate acestea, este important să rețineți că unele studii mai vechi raportează că suplimentele de MCT nu au avut niciun efect - sau chiar efecte negative - pierdere în greutate bamma chitkalu colesterolului.

Un studiu efectuat pe 14 bărbați sănătoși a raportat că suplimentele cu C12 pierderea în greutate au afectat negativ nivelul colesterolului, crescând colesterolul total și colesterolul LDL răuambii factori de risc de boli de inimă. În plus, multe surse comune de MCT, inclusiv uleiul de cocos, sunt considerate grăsimi saturate.

Deși studiile arată că aportul mai ridicat de grăsimi saturate nu este asociat cu un risc crescut de boli de inimă, acesta poate fi legat de mai mulți factori de risc pentru boli de inimă, inclusiv niveluri mai ridicate de colesterol LDL rău și apolipoproteină B. Prin urmare, sunt necesare mai multe cercetări pentru a înțelege relația complexă dintre MCT și nivelul colesterolului, precum și efectele potențiale asupra sănătății inimii.

Cu toate acestea, dovezile sunt mixte. Diabet MCT-urile pot ajuta, de asemenea, la scăderea nivelului de zahăr din sânge.

Într-un studiu, dietele bogate în MCT au crescut sensibilitatea la insulină la adulții cu diabet de tip 2.

c12 pierderea în greutate

Un alt studiu efectuat la 40 de persoane cu exces de greutate și diabet de tip 2 a constatat că suplimentarea cu MCT a îmbunătățit factorii de risc ai diabetului.

A redus greutatea corporală, circumferința taliei și rezistența la insulină.

CE SĂ ȘTIȚI DESPRE ULEIUL MCT - BUNASTARE -

Mai mult, un studiu efectuat pe animale a constatat că administrarea de ulei MCT șoarecilor hrăniți cu o dietă bogată în grăsimi a contribuit la protejarea împotriva rezistenței la insulină și a inflamației. Cu toate acestea, dovezile care susțin utilizarea trigliceridelor cu lanț mediu pentru a ajuta la gestionarea diabetului sunt limitate și depășite. Sunt necesare cercetări mai recente pentru a-i determina efectele complete. Cu toate acestea, sunt necesare mai multe cercetări pentru a confirma acest beneficiu.

Recent, a existat un interes mai mare în utilizarea MCT-urilor pentru a ajuta la tratarea sau prevenirea tulburărilor cerebrale, cum ar fi boala Alzheimer și demența. Un studiu major a constatat că MCT-urile au îmbunătățit învățarea, memoria și procesarea creierului la persoanele cu boală Alzheimer ușoară până la moderată. Cu toate acestea, acest efect a fost observat doar la persoanele care nu aveau varianta genei APOE4. În general, dovezile sunt limitate la studii scurte cu dimensiuni mici ale eșantionului, deci este nevoie de mai multe cercetări.

Ulei MCT 101: O revizuire a trigliceridelor cu lanț mediu

Este nevoie de mai multe cercetări. Alte afecțiuni medicale Deoarece MCT-urile sunt o sursă de energie ușor de absorbit și digerat, au fost utilizate de ani de zile pentru a trata malnutriția și tulburările care împiedică absorbția nutrienților.

c12 pierderea în greutate

Condițiile care beneficiază de suplimente de trigliceride cu lanț mediu includ: diaree.