Aportul de grăsimi pe zi pentru a pierde în greutate


Schimbarea dietei Pierderea în greutate este un proces destul de simplu care implică o restricție calorică zilnică moderată și o activitate fizică crescută.

am 47 de ani și trebuie să piardă în greutate

Pentru a pierde aminofilina pentru pierderea de grăsimi greutate, trebuie să obțineți un echilibru energetic negativ sau o stare în care caloriile pe care le consumați prin activitate depășesc numărul de calorii pe care le consumați prin alimente. O kilogramă de grăsime corporală este egală cu 3.

În acest articol vei descoperi:

Încă poți pierde în greutate după vârsta de 40 de ani, dar factori precum compoziția corpului și scăderea ratei metabolice pot influența cantitatea de calorii pe care o poți consuma.

Cerințe energetice Nevoile tale calorice zilnice se bazează pe rata metabolică bazală sau pe numărul de calorii pe care corpul tău le necesită pentru a îndeplini funcții vitale de bază, cum ar fi reglarea temperaturii corpului, precum și nivelul normal de activitate zilnică.

Și un pic despre secrete Aportul zilnic de grăsimi saturate pentru a pierde în greutate.

Departamentul Agriculturii din SUA estimează că o femeie moderat activă în jurul vârstei de 40 de ani necesită aproximativ 2. Restricționarea caloriilor Rata maximă la care vă puteți aștepta să pierdeți în greutate fără a induce, de asemenea, deshidratare, deficit de nutrienți și pierderi de mușchi, mai degrabă decât de grăsime, este de aproximativ 1 până la 2 kilograme de grăsime corporală în fiecare săptămână.

Obțineți un echilibru caloric negativ de 3. Pe baza estimărilor calorice din USDA, o femeie moderat activă în jurul vârstei de 40 de ani trebuie să-și limiteze aportul caloric la aproximativ 1.

cum a pierdut în greutate jr ntr

Calorii nutritive Veți pierde în greutate reducând caloriile din dieta dvs. Cu toate acestea, corpul dumneavoastră are încă nevoie de o cantitate suficientă din cei trei macronutrienți pentru a maximiza metabolismul energetic. Sfaturi pentru exerciții fizice Puteți crește foarte mult cheltuielile calorice și rata la care pierdeți în greutate crescând nivelul de activitate fizică zilnică.

pierderea în greutate g6pd

Exercitiile fizice au avantajul suplimentar de a creste rata metabolica bazala si nevoile de energie ale corpului tau. Conform USDA, adulții peste 40 de ani au nevoie de minimum de minute de exerciții aerobice de intensitate moderată în fiecare săptămână, cum ar fi jogging sau ciclism. Exercitarea la această intensitate arde până la 1.

pu erh fat burc

Schimbarea dietei Potrivit USDA, sursa numărul unu de calorii pentru adulții peste 40 de ani este deserturile pe bază de cereale. În timp ce scăderea în greutate este un rezultat al echilibrului caloric, indiferent de sursă, tipul de mâncare pe care îl consumați face dificilă scăderea în greutate.

Cât de multă grăsime pe zi este necesară pentru a pierde în greutate?

Dietele bogate în zahăr afectează în mod negativ nivelul glucozei din sânge și oferă calorii goale care vă mențin senzația de foame și, în cele din urmă, duc la simptome diabetice. Dietele bogate în grăsimi saturate și colesterol te lasă să te simți lent și să faci ravagii în sistemul cardiovascular, ceea ce face exercițiul fizic foarte dificil.

pierderea în greutate emoji

Adulții cu vârsta peste 40 de ani ar trebui să consume o mulțime de carbohidrați complecși, grăsimi nesaturate, fructe, legume și alimente bogate în fibre pentru a-și atinge obiectivele de slăbire.